×

Nieuwe Markthal brengt weer leven in leegstaand winkelpand op de Geitenkamp

Arnhem – In het voormalige pand van de Coop aan het Marktplein op de Geitenkamp is woensdag een nieuwe Markthal geopend. Na bijna een jaar leegstand kunnen bewoners van de Arnhemse wijk er weer terecht voor dagelijkse boodschappen en een praatje met buurtgenoten. De opening trok meteen veel belangstelling van wijkbewoners die nieuwsgierig kwamen kijken... Lees verder →